El Port de Badalona celebra amb tallers per a la canalla i un patge al quetx l’arribada dels Reis de l’Orient a bord del Ciutat Badalona

· Els dies 4 i 5 de gener de 2108 s’oferten tallers de manualitats per als nens i les nenes perquè sorprenguin els Reis de l’Orient amb les seves creacions
· Un patge real escoltarà la canalla i rebrà les cartes que li donin per als Reis, que arribaran de nou per mar a la ciutat la tarda del 5 de gener a bord del quetx Ciutat Badalona
· Fins al 8 de gener hi ha una campanya de tres hores de gratuïtat d’aparcament amb els restaurants del Port adherits
El Port de Badalona ha concentrat els actes de celebració del Nadal 2017 en la data màgica de preparar-nos per a l’arribada dels Reis de l’Orient a la ciutat, a la que tornaran a accedir-hi per mar a bord del quetx Ciutat Badalona. De manera que el dijous 4 i el divendres 5 de gener, els dies a tocar de l’entrada, un patge real hi serà a la mateixa embarcació els matins de 10h a 13.30h per escoltar i atendre a la canalla. I de ben segur que aquest patge coneix de ben a prop a Melcior, Gaspar i Baltasar. També es podrà visitar el vaixell i s’han programat tallers de manualitats per a la canalla. Els tallers es faran en el mateix horari, de 10h a 13.30h prèvia reserva de plaça al correu events@marinabadalona.cat perquè es puguin realitzar amb tranquil·litat per grups de 15 nens i nenes.
Per aquestes dates tan màgiques, el recinte del Port completa la campanya amb l’oferta gastronòmica dels establiments de restauració del Port, que han preparat menús especials per als dies assenyalats i per a grups i empreses, i han posar en marxa una campanya de bonificació de tres hores gratuïtes d’aparcament per obsequiar els seus clients. Aquesta campanya serà efectiva fins el dilluns, inclòs, 8 de gener de 2018.
Dijous 4 de gener i Divendres 5 de gener
De 10 a 13.30h, a diversos espais del Port i al voltant del quetx Ciutat Badalona
PATGE REAL per atendre els desitjos i rebre la carta que podeu fer al mateix moment en models que us facilitarà ell mateix o portar-la ja pensada i escrita des de casa. El patge del Port disposarà d’una bústia i anuncia que tindrà els Reis Mags molt a prop aquests dies!
TALLERS DE MANUALITATS prèvia reserva al correu electrònic events@marinabadalona.cat
Es recomana enviar el correu de reserva amb el número de nens i nenes que hi volen participar per assegurar-vos una plaça en l’activitat. Els tallers de dijous i els de divendres són diferents, de manera que es poden repetir. Els farem arribar la confirmació de la reserva i el torn concret per poder realitzar amb ordre i amb la calma que es mereix cadascuna de les activitats.
A partir del migdia del dia 5, els patges i els ajudants dels Reis de l’Orient es dedicaran a preparar l’embarcació per recollir Ses Majestats per portar-los al Pont del Petroli i desembarcar a la ciutat.
Font: Servei d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Badalona