Autors a les aules: Najat El Hachmi a la CFA Lloreda-La Pau

Autors a les Aules és una activitat que, des de 1998, promociona la literatura catalana i el foment de la lectura en l’àmbit de l’ensenyament primari, secundari i d’adults.

Autors a les Aules permet que l’alumnat lector entri en contacte directe amb els escriptors i escriptores i hi estableixi un diàleg al voltant dels seus llibres de creació i d’altres temes relacionats amb el fet literari com l’ofici d’escriure, el procés de creació, el món editorial, etc.

Aquest any han participat al programa 13 centres de Badalona: les escoles d’educació infantil i primària Artur Martorell, Badalona Port, Bufalà, Josep Carner, Lola Anglada, Mercè Rodoreda, Pere de Tera; l’institut-escola Llibertat; els instituts Badalona VII i La Riera; els centres concertats Mare de Déu de l’Assumpció i Nen Jesús de Praga; i finalment aquest any també hi ha participat el centre de formació d’adults Lloreda-La Pau. Us deixem la notícia que van publicar al seu web, amb la visita de l’escriptora Najat El Hachmi, el passat 14 d’abril, a mode de tastet.

Tertúlia literària amb Najat El Hachmi