17 maig Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Lesbofòbia, la Transfòbia, la Bifòbia i la Interfòbia

El17 de maig es commemora la lluita contra l’LGBTI-fòbia i, des de l’àmbit educatiu, ens sumem al lema d’enguany Junts sempre: units en la diversitat i treballem per garantir els drets de les persones LGBTI+ (lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres, intersexuals…) a fi que la identitat afectivosexual de tots i totes sigui viscuda de forma saludable, personal i única.

Acompanyem en l’educació afectivosexual de l’alumnat, fomentem un esperit crític envers els estereotips de gènere limitadors, treballem per unes relacions lliures de conductes abusives.

Des de la pàgina XTEC ofereixen un bon grapat de recursos per treballar amb l’alumnat.

#stoplgbtifobia #lesescoleslliuresdeviolencies