15 dinàmiques per gaudir amb els infants els primers dies d’escola!

Els primers dies d’escola són dies en els quals els infants es retroben amb els companys/es després del període de vacances. Cal aprofitar aquests primers dies per potenciar que els infants es coneguin més uns als altres i per cohesionar el grup.

En aquest article Nati Bergadà ha recollit un seguit de dinàmiques que penso que  poden ser molt útils per dur a terme amb els infants les primeres setmanes d’escola.

Es tracta de jocs, dinàmiques, activitats variades que volen potenciar que els infants es coneguin més entre ells. Són activitats lúdiques, divertides i disteses que els permetran gaudir d’una bona estona i descobrir coses dels companys/es.

Esperem que us puguin ser útils i que gaudiu d’un bon inici de curs. Us deixem aquí l’enllaç