13ª edició de la Marató de ràdio escolar a Badalona. 26 de maig de 2023

Seguim un any més amb la Marató de ràdio escolar a Badalona i ja en són 13!

La Marató és una emissió de ràdio per internet, durant tot un matí, realitzada a partir de programes de ràdio que en directe, des del mateix centre o des de la seu dels Serveis Educatius de Badalona, preparats pels centres educatius.  Enguany tornem a la normalitat!

Proposem 3 opcions de participació:

• Diferit. Enviant el programa enregistrat.
  • Directe des del mateix centre educatiu
  • Directe des del Servei Educatiu

S’hi pot participar com a escola, com a cicle o bé com a aula i els programes poden estar realitzats en qualsevol de les llengües curriculars. El format del programa és el que decideixi cada centre, un magazín, un conte, un informatiu… i la durada màxima de cada programa és de 15 minuts.

Aquest curs, la 13a Marató està prevista pel dia 26 de maig. Si no hi heu participat mai i voleu més informació o orientacions de caràcter pedagògic o tècnic, poseu-vos en contacte amb el CRP per correu electrònic a crp-badalona@xtec.cat o bé telefònicament al 93 460 22 26.

Per fer la inscripció cal omplir el formulari de participació que estarà obert fins al dia 28 d’abril.

Trobareu més informació en aquest lloc web.

Us animem a participar-hi!!