11ª edició de la Marató de Ràdio de Badalona: divendres, 28 de maig

Ja tenim data per la Marató de ràdio d’enguany !! Degut a la pandèmia el curs passat no la vam poder fer i tenim moltes ganes de tornar a escoltar la veu del nostre alumnat tal com havíem fet al llarg dels 10 darrers cursos.

La Marató és una emissió de ràdio per internet, durant tot un matí, realitzada a partir de programes de ràdio que en directe, des del propi centre o des de la seu dels Serveis Educatius de Badalona, hagin preparat les escoles i els instituts. Enguany el format s’ajustarà a la situació actual, serà virtual i NO es podrà venir a fer l’emissió en directe des del nostre estudi. Caldrà enviar els programes enregistrats o fer l’emissió en directe des del vostre centre.
S’hi pot participar com a escola, com a cicle o bé com a aula i els programes poden estar realitzats en qualsevol llengua. El format del programa l’escull cada escola, pot ser un magazín, un conte, un informatiu… i la durada màxima de cada programa és de 15 minuts.

Aquest curs, la 11ª Marató està prevista pel dia 28 de maig. Si no hi heu participat mai i voleu més informació o orientacions en el suport tècnic, poseu-vos en contacte amb el CRP per correu electrònic a crp-badalona@xtec.cat o bé telefònicament al 93 460 22 26.

Per fer la inscripció cal omplir el formulari de participació

Us animem a participar-hi !!