11 de febrer: Dia de les Dones i les Nenes en la Ciència

Demà dia 11 de febrer celebrem el Dia de les Dones i les Nenes en la Ciència.

Més de 450 #100tífiques es connectaran amb 480 escoles per explicar a nens i nenes les seves experiències com a científiques i així els centres escolars tindran l’oportunitat de connectar i conèixer investigadores i tecnòlogues del món de l’empresa, centres de recerca i universitats catalanes.

“100tífiques” és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute for Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

La UB Divulga

Per altra banda, des de la Unitat de Cultura Científica i Innovació de la UB (UCC+i) conviden a tots els centres a participar en una nova acció per celebrar l’11F, Dia Internacional de la Nena i la Dona en la Ciència, amb tot l’alumnat de primària.

De nenes a científiques és una acció emmarcada en l’11 de febrer per reflexionar amb el vostre alumnat entorn la manca de visibilitat de les dones en el mon de la recerca…. Com podríem fer que haguessin tantes dones com homes fent recerca? Se us acudeix una solució?

Voleu fer un cop de mà per arreglar-ho? Participeu-hi!