Trobada i formacions d’escacs a Badalona pel segon i tercer trimestre.

Tot i que encara no ha acabat el primer trimestre, us fem difusió de les activitats d’escacs que comencen el segon trimestre.

La gran novetat d’aquest curs és l’activitat Més escacs, estem intentant organitzar una trobada per a que els alumnes de diferents centres de la ciutat juguin a escacs, aquesta activitat va adreçada a aquells professors i centres que ja fan o tenen programat fer escacs i volen fer un pas més enllà. La formació és per poder certificar les hores d’organització de l’activitat. Feu difusió, que volem tenir prou centres per llençar aquesta nova activitat de dinamització!!

El 16 de gener comença Escacs 2, aquesta activitat es semipresencial i les trobada són al CRP els dijous a les 17’30 hores i va adreçada a tots aquells mestres i professors que vulguin saber com ensenyar a jugar a escacs als seus alumnes, cal tenir certificat Escacs 1 per inscriure’s. Al tercer trimestre començarà Escacs 3.

Si voleu trobar més informació d’aquestes activitats la podeu trobar en els enllaços de sota o enviat un correu a crp-badalona@xtec.

• Escacs a l’aula 2: Al llarg del segon trimestre, del 16 de gener al 12 de març,és imprescindible haver fet Escacs 1 per poder fer Escacs 2. Continuació del curs anterior per seguir treballant com ensenyar escacs a l’aula.

• Escacs a l’aula 3: Al llarg del tercer trimestre, del 16 d’abril a l’11 de juny,és imprescindible haver fet Escacs 2 per poder fer Escacs 3. Continuació del curs anterior per seguir treballant com ensenyar escacs a l’aula.

• Més escacs (NOVETAT D’AQUEST CURS). Formació pendent del nombre de centres inscrits que es farà al segon i tercer trimestres per l’intercanvi d’experiències i l’organització d’una trobada d’alumnes per jugar a escacs a la ciutat amb la col·laboració de l’Ajuntament.