Segona trobada de Jocs al parc, entre l’ESC Artur Martorell i l’ESC Lola Anglada

Fa uns quants dies, els alumnes de les escoles Lola Anglada i Artur Martorell van celebrar la II Trobada de Jocs al parc. A l’activitat sis grups d’alumnes de tercer i quart de les dues escoles van compartir i es van relacionar realitzant diferents jocs cooperatius. La valoració ha estat molt bona, tant per part dels alumnes com pels mestres que hi van participar.

Va ser una tarda divertida i de relació gaudint del fantàstic Parc de Can Solei i de Ca l’Arnús.

Recollim també alguns dels comentaris que van fer els alumnes en acabar…

“Vam conèixer a nens i nenes de l’altra escola i vam haver d’ajudar-nos uns als altres”.

“ Ens va agradar com estava tot organitzat, els jocs i sobretot fer-ho al parc”.

“ Quan vam acabar els jocs ens vam intercanviar unes medalles molt maques”.