Ràdio escolar. Dia Mundial de la Ràdio, el dia 13 de febrer de 2023

Amb motiu del dia Mundial de la Ràdio, el dia 13 de febrer de 2023, us animem a participar de les emissions que farem des del servidor del Servei Educatiu. Tenim previst organitzar una graella de programes de centres durant tota la setmana, del 13 al 17 de febrer.

Enguany volem fer un pas endavant, proposant-vos que els vostres treballs girin al voltant dels objectius de desenvolupament sostenible. D’aquesta manera volem fer evident els compromisos dels nens/nenes i nois i noies amb la consciència global i les situacions que ens envolten de crisi climàtica, pobresa i desigualtats, crisi mediambiental, igualtat de gènere,…

D’altra banda, aquesta activitat s’alinea perfectament amb els principis del “Nou Currículum” pel que fa a les situacions d’aprenentatge amb sentit, treball transversal,..

Si hi voleu participar, de moment, ompliu aquest formulari i més endavant ens posarem en contacte amb vosaltres per concretar la vostra participació.

Podreu enviar qualsevol arxiu mp3 que hagi elaborat l’alumnat del vostre centre. Tots els temes són benvinguts i en qualsevol de les llengües curriculars, recordant que cal vincular-ho en algun o alguns dels 17 objectius de desenvolupament sostenible tenint en compte que si feu servir música, cal que sigui lliure de drets d’autor.

La finalitat és visibilitzar la força que té el so i la ràdio per comunicar coneixement, emocions, opinions, recerques, aprenentatges, contes, cançons, i tot allò que tinguem ganes d’explicar, posant l’accent en el nostre compromís amb el món que ens envolta. Pot ser una bona oportunitat per compartir la feina feta amb altres centres de la ciutat, amb les famílies i amb tothom a qui li pugui interessar.

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres per correu crp-badalona@xtec.cat o per telèfon 93 460 22 26.