Les conferències de la 55a Escola d’Estiu Educació i revolta amb veu de dona

Com cada edició de l’Escola d’Estiu, el Tema General entorn del qual s’estructura es tria atenent a les necessitats i particularitats del moment i requereix l’acompanyament de veus expertes en diverses matèries.

Aquest any, amb el tema “Educar en temps de revoltes” donem continuïtat als espais inspiradors a través de les conferències. Enguany serà la veu i l’expertesa en diferents àmbits de 6 dones les que ens enfocaran cap a una mirada i discurs feminista, més present i necessari que mai.

Coneix les ponents

Cada dia de 10h a 11h

6 de juliol: Íngrid Guardiola. Ampliar el camp semàntic a través de les imatges en un món confinat.

7 de juliol: Digna Couso i Carme Grimalt. El posicionament de l’alumnat en l’àmbit STEM des d’una perspectiva d’equitat i gènere.

8 de juliol: Miren Etxezarreta. L’economia de la crisi que estem vivint i la seva incidència en l’educació.

9 de juliol: Begoña Roman. Educar des de i per a la incertesa: reflexions des de l’ètica.

10 de juliol: Yayo Herrero. Abordar la emergencia civilizatoria tras el Covid-19: retos y aprendizajes.