Camps i Entorns d’Aprenentatge. Oberta la inscripció

Inscripcions per al curs 2023-2024

Els Camps d’Aprenentatge (CdA) i Entorns d’aprenentatge (EdA) treballen conjuntament amb els centres educatius promovent l’aprenentatge competencial de l’alumnat a partir d’activitats didàctiques en entorns naturals, socials i culturals singulars de Catalunya.

Calendari:

Sol·licituds d’inscripció en període ordinari: del 2 al 31 de maig de 2023
Sol·licituds d’inscripció en període extraordinari: de l’1 de juny de 2023 a l’1 de juny de 2024
Assignació de les sol·licituds: del 7 al 29 de juny de 2023
Acceptació de l’assignació: del 30 de juny de 2023 al 12 de juliol de 2024

Inscripció: el centre educatiu quedarà inscrit, només, si s’ha fet un bon moment 1 en acord entre el centre educatiu i el CdA/EdA i si accepta l’assignació.

NOTA IMPORTANT:

El servei d’allotjament i manutenció necessari per portar a terme les activitats d’aprenentatge a les estades dels centres escolars als Camps i Entorns d’aprenentatge el proporcionen diverses entitats col·laboradores. Als següents camps i entorns aquest servei el proporcionen albergs de la xarxa d’albergs de Catalunya (XANASCAT): CdA Monestirs dels Cister; CdA del Ripollès; CdA del Bages; CdA de Barcelona; CdA d’Empúries; CdA Pau Casals; CdA de la Garrotxa i EdA de Tremp.