Badalona comptarà amb tres instituts escoles el pròxim curs 2019-2020

S’ampliarà l’oferta educativa de les escoles Rafael Alberti, Baldomer Solà i Sant Jordi per implantar la secundària.

Badalona és un dels municipis on el proper curs es desplegaran nous instituts escoles segons ha informat avui el conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Josep Bargalló. Concretament, seran tres els centres de Badalona on es desplegarà aquest model d’institut escola que implica que un sol centre pot oferir diferents nivells educatius, entre els 3 i els 16 anys, abastant tota l’etapa d’escolarització des de P3 fins a 4t de l’ESO.
Les escoles Rafael Alberti, Baldomer Solà i Sant Jordi són els tres centres que ampliaran la seva oferta educativa el curs 2019-2020 a Badalona per implantar el 1r d’ESO i seguir el model d’institut escola que facilita la integració i un projecte pedagògic comú.