Visites escolars a la Biblioteca Llefià – Xavier Soto

Amb l’objectiu de promoure i fomentar el gust per la lectura la Biblioteca Llefià – Xavier Soto, oferirà el proper curs acadèmic 2016-17 les Visites Escolars per a tots els escolars del barri.

Les visites es duran a terme entre el 27 de setembre i el 15 de juny.

Ens podeu fer arribar les vostres peticions abans del dijous 30 de juliol.

CALENDARI DE VISITES

27 de setembre de 2016 al 15 de juny de 2107

1. Matins de dimarts Primària, Secundària, Batxillerat i ESO a les 10.00h o a les 11:00h
  2. Matins de dijous Cicle Infantil a les 10.00h.

En el cas que necessiteu disposar d’una altra franja horària, indiqueu-la i us direm si està disponible.

Per planificar les visites necessitem les següents dades:

Data de la visita (Especifiqueu 2 dates possibles per fer la visita, això ens ajudarà a programar el calendari.)

Data 1:

Data 2:

Nom del centre:

Curs:

Núm. d’alumnes:

Núm. de línies:

Mestre responsable:

Tel. de contacte:

Correu electrònic:

Comentaris:

Ens podeu fer arribar la informació per correu electrònic, per telèfon o presencialment.

Tan aviat com tinguem aquesta informació, ens posarem en contacte amb vosaltres per concretar dia i hora de la visita a la biblioteca.

Si necessiteu qualsevol aclariment sobre les visites només cal que ens ho digueu.

BIBLIOTECA LLEFIÀ-XAVIER SOTO Finestra nova

Telèfon: 933832970
Correu e.:
b.badalona.lle@diba.cat
Web:
http://badabiblios.cat/ Finestra nova

Adreça: C/ Planeta Mart, 2-10
Codi postal: 08914

Horari: Dimarts, dijous i dissabtes 10 a 14 h i dilluns a divendres 16 a 20.30 h.