Amb motiu de les próximes festivitats i arran de la conferència Acompanyament en el procés de dol: estratègies per afrontar i prevenir; el CRP us convida a gaudir de la nostra ofrena mexicana commemorativa d’escriptores i il·lustradores catalanes: Caterina Albert (coneguda com a Víctor Català), Montserrat Abelló (poeta i traductora d’entre altres Sylvia Plath), Mercè Rodoreda (escriptora de La plaça del diamant), Mercè Llimona (il·lustradora especialitzada en LIJ) i Lola Anglada (il·lustradora i creadora de El més petit de tots).
El Dia de Morts (1 i 2 de novembre), en la visió indígena, implica el retorn transitori de les ànimes dels difunts, que tornen a casa, al món dels vius, per a conviure amb els familiars i per a nodrir-se de l’essència de l’aliment que se’ls ofereix en els altars posats en el seu honor. Per saber-ne més, podeu trobar la cartelleria informativa aquí.
L’ofrena serà visitable fins al 15 de novembre al passadís del CRP. Podeu reservar una visita comentada el dijous 31 d’octubre o el dimarts 5 de novembre amb la bibliotecària enviant un email a: crp-badalona@xtec.cat.
Al sites d’Acompanyament emocional trobareu un recull de recursos per adreçar el dol i la pèrdua des de l’escola, entre les quals es troben els materials complementaris de la conferència. La bibliografia disponible a la mediateca del CRP es poden reservar mitjançant email a: crp-badalona@xtec.cat


