XIau CONCORS ESCOLAR COMIC BARCELONA

En marc dera 40èa edicion deth Comic Barcelona, FICOMIC, damb era collaboraicon deth Departament d’Educacion dera Generalitat de Catalonha, se convòque er XIau Concors Escolar Comic Barcelona entà Cicle Mejan e Superior dera Educacion Primària e ESO.
Auràn de crear ua supereroïna e ua istòria protagonizada per era, en tot auer ua vision critica des estereotips de genre.

Entà participar en concors, es docents auràn de formalizar era inscripcion accedint ath formulari en linha. Eth periòde ei deth 10 de gèr ar 11 de hereuèr deth 2022.

Mès informacion