Presentacion materiau: “Formar entà transformar”

• En document publicat peth departament d’Educacion  podetz trapar era formacion en hilat que s’a  elaborat damb er assorament des expèrts David Duran, Olga Esteve, Fernando Hernández e Neus Sanmartí
  • Se tracte d’un modèu de formacion en hilat qu’a  coma objectiu afavorir era transformacion des centres educatius entà  milhorar es aprenedissatges ​de tot er escolanat
  • Mès de 700 centres e 10.000 docents formen part d’aguest hilat

Foto

Eth Departament d’Educación a presentat eth document “Formar per transformar”, qu’amasse eth modèu de formacion e desvolopament professionau docent der Xarxa de Competències Bàsiques (Hilat Cb). Er objectiu deth modèu en hilat CB, ei afavorir era transformacion des centres educatius entà milhorar es aprenedissatges de tot er escolanat. Er hilat ei format per mès de 700 centres, de primària  e de segondària, organitzadi en hilats territoriaus, e implique mès de 10.000 docents.

Eth document “Formar entà transformar”, coma a explicat  Maite Aymerich, Directora Generau de curriculum, ei frut de tot un an de trebalh en equipa de coordinacióon der hilat de Cb, assessoradi pes professors David Duran  (Universitat Autònoma de Barcelona), Olga Esteve Universitat Pompeu Fabra), Fernando Hernández (Universitat de Barcelona) e Neus Sanmartí (Universitat Autònoma de Barcelona), que formen part deth grop d’expèrts qu’ assessoren e validen eth propri modèu. Aguest nau document proporcione era basa conceptuau deth modèu de professionalitzacion docent der hilat de Cb. Reflectís eth concèpte dera innovacion coma transformacion, vision deth lideratge compartit e era  estructura organizatiua dera basa collaborativa entre egals e en hilat, que facilite eth desenvolopament professionau individuau e collectiu, atau coma sostenibilitat e era transferéncia des processi de transformacion.

Er hilat de Competéncies Basiques

Er hilat Cb ei una modalitat de formacion e desvolopament professionau docent basat en aprenedissatge enter egals e en hilazt que prebotge eth departament d’Educacion, en encastre dth plan de formacion permanent. Er hilat de Cb ei format per equipes docentes de centres d’educacion infantila, primària, segondària, batchillerat, escòles d’adults, centres d’educacion especiau e escòles ruraus que vòlen iniciar, mantíer o consolidar processi de reflexion-accion en equipa e en hilat entà transformar era escòla en un espaci qu’ afavorís er aprenedissatge e ajude as docents a milhorar eth sòn desvolopament professionau e as centres a constituir-se en organizacions que aprenen.