Presentacion beca Es terçons

Eth passat diuendres 26 d’abriu ena glèisa de Mijaran de Vielha es presentèc era beca Es Terçons, prebotjada peth Conselh Generau d’Aran, concrètaments des der Archiu Generau d’Aran e er airau de Patrimòni culturau. Aguesta beca cerque promòir investigacions ath torn dera istòria, era lengua e era cultura aranesa entre es nòsti joeni e joenes.

En aguest madeish acte se balhèc era prumèra beca. Eth guanhador estec David Bruna Moralejo, premiat pera sua investigacion “Contribucion ar estudi deth sistèma de moneda de compde e creditici dera Val d’Aran ena Edat Modèrna”.

Eth CRP Val d’Aran participèc ena organizacion der acte, adreçat as escolans/es de quatau dera ESO e prumèr de Bachilierat der Institut d’Aran, e compdèc damb era assisténcia dera Conselhèra de Coneishement deth Conselh Generau d’Aran e er inspector d’Educacion deth departament d’Educacion.

Ara seguida es escolans/es gaudiren damb era charrada de Fran Rojas “Eines practiques per a la gestió emocional” auferida pera associacion AMENTARAN.