Jornada de ràdio

Eth pròplèu dia 24 de hereuèr se realizarà on line ua jornada organizada en encastre deth programa Tenim la Paraula deth Departament  d’Educacion amassa damb eth Consell de l’Audiovisual de Catalunya,sus Ràdio, escola i comunitat, Podetz hèr era inscripcion s’ei deth vòste interès damb eth còdi (9001420555)
Er objectiu dera formacion ei balhar ua guardada reflexiua en papèr dera ràdio coma eirina de pensament critic e d’opinion, que permet era estimulacion des abilitats comunicatiues oraus e escrites, era creativitat, eth trebalh en equipa e per projèctes en encastre sociau.
S’ei deth vòste interés podetz hèr era inscripcions enquiath dia 22 de hereuèr. Aciu auetz eth programa dera jornada:

9-10 o Benvengua e programa de ràdio
10-11o. Bones experiéncies e recorsi
11-11’30 o Pausa damb projeccion audiovisuau
11’30-12’30 Taula redona “Era ràdio escolara mès enlà dera escòla”
12’30-13 o. Enquèsta d’avaloracion

Entà formalizar era incripcion: INSCRIPCIÓ

Entà mès informacion podetz clicar aciu: xtec.gencat.cat