Invesjove 2020 Institut d’Aran

Eth dia 4 de març en Institut d’Aran se celebrèc era edicion Invesjove 2020 damb era era participacion des escolans der Institut d’Aran, der Institut del Pont de Suert e der Institut de la Pobla de Segur,  qu’an estat alistats pera bona qualitat des sòns trebalhs de recerca. En iniciar era jornada era representata deth Conselh Generau d’Aran, era Vicesindica Maria Vergés e eth Tinent d’alcalde de Vielha , eth senhor Alberto López, inicièren era jornada damb un parlament e despartiren es diplòmes as participaires en tot felicitar-les peth sòn bon trebalh.  Ara seguida s’expausèren es trebalhs de recerca en tot auer as escolans de 1èr de bachilherat plan atentius entà auançar en sòn propri TdR. Ara seguida podetz trapar eth detalh de totes es ponéncies presentades.