Gessudes Patrimòni d’Aran

Diuèrsi docents participèren enes activitats organizades peth CRP Val d’Aran en collaboracion damb eth Conselh Generau d’Aran, entà conéisher eth Patrimòni d’Aran. Eth passat dissabte 22 d’octobre visitèren es Mines de Liat en un recorrut guiat per Elisa Ros e Jordi Gavaldà e eth dimars 25 realizèren era visita ara espleita Blau d’Aran.

Eth principau objectiu d’aguesta activitat ei promòir eth coneishemnt d’aguest important patrimòni culturau e geologic e eth besonh de conservar-le, entà despús poder transmete-le as escolans e escolanes dera Val, en tot desvolopar eth sentiment de vinculacion e pertenhença ath territòri.