Dinamizacion bibliotèca escolara

Des deth Departament d’Educacion s’a elaborat un document entà organizar e dinamizar es bibliotèques escolares. Aciu podem trapar quauques referéncies entath trebalh en encastre actuau. Damb aguest document se cerque hèr dera bibliotèca un espai viu, motor d’aprenedissatges, un espaci entara lectura e era creacion. Ajudar a dinamizar es bibliotèques escolares, autant es qu’an tradicion, coma es que son de naua creacion.
Es activitats prepausades permeten personalizar er aprenedissatge der alumnat segons es sues motivacions e besonhs, e se pòden adaptar as ritmes der escolanat e des joeni. Cau penasr ena bibliotèca en un espaci a on s’afavorís era coesion sociau e era inclusion.
DINAMITZEM