Darrères publicacions Conselh Generau

Eth Conselh Generau dispòse de dues naues publicacions en aranés coma libre de lectura entà escolans.

Matilda, de Roald Dalh. Ei eth resultat dera demana que hec eth CRP Val d’Aran ath Conselh Generau. Era traduccion s’a hèt en Departament de Lengua e ei editat per Pagès Editors, damb es illustracions originaus.
Alícia en país des meravilhes, de Lewis Carroll. Editat peth Conselh Generau.

Quan comence eth cors escolar se distribuïràn gratuïtament per toti es centres escolars dera Val d’Aran es exemplars necessaris entà que se sauven ena bibliotèca deth centre e siguen reciclables.

Rebrembam tanben que darrèrament se distribuïren dues autes publicacions.

Bestiauuu, poemari de Xavi Gutiérrez
Era revolucion verticau, o perqué es umans caminen dreti, der autor african NGUGI WA THIONG’O, revirat a mès de 80 lengües.

Coma materiau de lectura entà descargar trobaratz diuèrses publicacions ena web deth Conselh Generauhttp://publicacions.conselharan.org/

Remercam es dus darrèri condes infantils: Mussòl e eth coronavirus e My Hero is You.