CONÉISHER FERCAT

conoce fer 3

Eth projècte de cooperacion FER.Cat: “Ensenyant a emprendre a les escoles rurals!,  cerque desvelhar en escolanat talents emprenedors, atau coma eth desvolopament dera creativitat e era curiositat  pes oportunitats que se genèren en mon rurau, pr’amor d’afrontar es dus grans rèptes damb er escolanat dera educacion primària: eth despoblament e afavorir era diuersitat economica.

FER.Cat ei un projècte de cooperacion interterritoriau, coordinat peth Consòrci Grup d’Acció Local Noguera Segrià Nord e impulsat conjuntament per altres d’auti Grops d’Accion Locau de Catalunya.
FER.Cat ei finançat peth Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació dera Generalitat de Catalunya e  peth Hons European Agrari de Desvolupament Rurau e cooperacion FER.Cat: Ensenhant a empréner enes escòles ruraus.
Se voletz conéisher més sus eth projècte clicatz aciu