Concors entà joeni investigadors

Eth Departament d’educacion mos hè a arribar informacion sus eth concurs per a joves investigadors digitals. Ua prepausa entà joeni investigadors que realizen recèrca sus quinsevolh matèria, enes categories des sciéncies e umanitats, en tot respectar es drets d’autor e era originalitat dera prepausa, que se desvolope per part d’alumnes, en equipa  e tutorizadi peth professorat.

Auetz de temps enquiath 30 d’abriu de 2021 entà hèr era inscripcion.

Vos informam tanben qu’eth passat dia 10 de març, se realizèc un seminari damb er objectiu de desvolopar damb er alumnat es competéncies ena gestion dera informacion en mon digitau.

Vos deisham eth vidèu per s’ei deth vòste interés.

Entà mès informacion podetz consultar er article des deth nòdes STEAMcat