Certamen de lectura en votz nauta

Enes pròplèu dies s’iniciarà eth procés de participacion en Certamen de lectura en votz nauta, ena que compdam damb centres dera Val d’Aran. Er escolanat participaire ac harà en desparières categories:

GRUMETS VERMELHS

(8-10 ANS C.M)

GRUMETS VÈRDS

(10-12 ANS C.S)

TIMONÈRS

ESCOLANAT NAUVENGUT A COMPDAR DE C.S

ES FASES DETH CONCORS SON ES QUE SEGUISSEN:

SEMIFINAU
FINAU TERRIORIAU
Organizades pes Servicis Territoriaus e ServicIs Educatius deth Departament

d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya (CRP e  equipes d’assessors e assessores LIC)

Era Fundació Enciclopèdia Catalana organize es 10 finaus territoriaus.
Quan e a on?

Ena XVII au son telematiques e pendent es mesi de març e abriu.

Cadun des Servici Territoriaus organizarà tantes semis coma sigue de besonh segons eth nombre de participaires.

Quan e a on?

Es finaus son telematiques e auràn lòc en mes de mai, damb era participacion der alumnat finaliste des semifinaus.

Qué cau liéger?
Un fragment deth libre prepausat que s’indicarà cinc dies abans dera data dera semifinau.
Qué cau liéger?

Se liegerà un fragment deth  libre prepausat entà cadua des categories qu’era organizacion indicarà.

ES NAUETATS ENTARA PRESENTA EDICION SON:

LECTURA EN VIDÈU
CAMBI FASES