Nou material en préstec: Circ amb l’escola.

A partir d’aquest mes de desembre disposem d’un nou material en préstec. Es tracta de la guia “A la pista! Les arts del circ en l’educació bàsica. Evidències, vinculació curricular i aplicacions a l’aula.”

Es tracta d’una publicació elaborada dins del Pla d’impuls del circ de Catalunya (2023 – 2026), una iniciativa del Departament de Cultura, amb la complicitat de l’Associació de Professionals de Circ de Catalunya. És una guia adreçada als equips docents que vulguin programar activitats vinculades a les arts del circ, tant en l’educació primària com en la secundària.

Per demanar el material, cal emplenar el formulari de préstec. Ens posarem en contacte amb vosaltres per confirmar la reserva.  Caldrà concretar dia i hora de recollida i de retorn.

El préstec no és automàtic, ja que es tindrà en compte la disponibilitat i ús didàctic del material per fer efectiva la reserva.

El temps de préstec varia en funció de la tipologia de material, però davant qualsevol dubte, contacteu amb el CRP.

CONDICIONS DEL PRÉSTEC:
– El préstec es fa amb el compromís d’extremar la guàrdia i custòdia dels materials.
– El retorn del material s’ha d’efectuar inexcusablement en la data acordada. En cas de voler allargar el préstec, caldrà que us poseu en contacte amb el CRP.
– El centre es fa responsable dels materials/aparells, en cas de pèrdues, avaries o mal ús.

– El préstec va vinculat a una carta de compromís on el centre es compromet a fer un bon ús del material i en cas de pèrdua o de ruptura, es compromet a reposar-lo.

Un cop acabat el préstec us agrairem que ompliu un formulari de valoració que us farem arribar.

També us animem que, si hi trobeu a faltar algun material o recurs, ens envieu i correu (crp-alturgell@xtec.cat) i valorarem adquirir-lo.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut