22ns Premis eduCAC

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya convoca els 22ns Premis eduCAC en col·laboració amb el Departament d’Educació. Els Premis es convoquen amb l’objectiu de promoure l’educació mediàtica en el sistema educatiu i per reconèixer la feina de la comunitat educativa en aquest àmbit. Consten de tres categories:

  • Categoria A: centres educatius. 
  • Categoria B: treballs de recerca de l’alumnat de batxillerat. 
  • Categoria C: professorat de centres educatius. 

Com a novetat d’aquesta edició, el Consell vol reconèixer la tasca desenvolupada pels centres en la promoció de l’educació mediàtica, i amb aquest motiu obre una subcategoria específica en la categoria A. Els centres hauran d’aportar una mostra diversa i representativa de les activitats o projectes que avali la seva trajectòria.

Terminis:

  • Si ho feu per internet: fins el 14 de febrer per presentar ÚNICAMENT la sol·licitud, i fins el 28 de febrer de 2025 per pujar la documentació al núvol eduCAC
  • Si ho feu presencial: fins al 28 de febrer de 2025 (sol·licitud de participació i documentació).

 

  Més informació 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut