13a edició del concurs educatiu “Joves i Mobilitat”

El RACC i el Servei Català de Trànsit convoquen la 13a edició del concurs educatiu “Joves i Mobilitat” amb l’objectiu de promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents de Catalunya.

Els participants han de presentar els seus treballs a la web www.jovesimobilitat.cat i han d’estar tutoritzats pels seus centres educatius o de lleure. Les seves propostes les hauran de presentar abans del 17 d’abril de 2020.

Per tal de treballar-ho als centres educatius, “Joves i Mobilitat” aporta diferents recursos informatius sobre la temàtica d’enguany i diverses propostes didàctiques sobre mobilitat, seguretat viària i convivència que posa a disposició dels educadors.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut