
Èxit de participació en el concurs de dictats plurilingües a la Seu d’Urgell
Aquest matí, l’Escola Oficial d’Idiomes i l’Escola de Música de la Seu d’Urgell han acollit el concurs de dictats plurilingües, una iniciativa que ha comptat amb la participació d’alumnes de 1r a 3r d’ESO dels instituts Joan Brudieu, La Valira, La Salle i l’Institut Escola d’Oliana.
L’activitat ha posat a prova les habilitats ortogràfiques dels estudiants en quatre llengües: català, castellà, anglès i francès. Enguany, la temàtica escollida per als dictats ha estat la literatura de viatges, oferint als participants fragments d’obres destacades en aquest gènere.
El jurat, format per representants del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, el Servei Educatiu de l’Alt Urgell i l’Escola Oficial d’Idiomes de la Seu d’Urgell, serà l’encarregat d’avaluar els textos. Els guanyadors de cada categoria seran les parelles que hagin comès menys faltes ortogràfiques, tot i que en cas d’empat es tindrà en compte la presentació dels treballs.
Els premis consistiran en material i serveis culturals i esportius, amb l’objectiu d’incentivar l’aprenentatge de llengües i la millora de la competència escrita entre els joves estudiants.


