LligadeDebat, competició d’oratòria per a estudiants
La Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat és una competició d’oratòria en la qual diversos equips d’estudiants de 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius de diferents centres docents debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat. L’objectiu de la Lliga és fomentar les competències transversals dels estudiants mitjançant l’ús de la paraula i crear un […]
LligadeDebat, competició d’oratòria per a estudiants Llegeix més »












