Concurs “Som idees”

L’Ateneu Cooperatiu de l’Alt Pirineu i Aran (ACAPA) i els Serveis Educatius de l’Alt Pirineu i Aran convoquen un concurs d’idees emprenedores en el marc del projecte Som Idees amb l’objectiu de dinamitzar i promocionar l’emprenedoria a les nostres comarques a nivell de cicle superior de primària.

Objectius: Promoure l’esperit emprenedor i afavorir l’adquisició de les capacitats, els valors i les habilitats que comporta l’emprenedoria.  Potenciar en l’alumnat l’autonomia, la seva capacitat d’iniciativa, la presa de decisions, la perseverança i tolerància a la frustració i actituds associades al treball cooperatiu.  Impulsar la generació d’idees que solucionin problemes i situacions de manera innovadora, original i creativa.  Contribuir de manera activa i voluntària amb allò que succeeixi en el seu entorn per dinamitzar el territori i transformar-lo.

Qui pot participar-hi?  Poden participar-hi els alumnes de cicle superior de centres públics i privats de les comarques de l’Alt Pirineu i Aran de manera individual o en grups com a màxim de 4 persones.

Com s’hi pot participar?  Omplint el formulari de la pàgina https://goo.gl/forms/ykGoFB9ocWMznGkc2 en el termini que s’estableixi en la convocatòria corresponent.