Curs: Viure (aprendre i ensenyar) els drets de la infància a l’escola

Curs de formació per al professorat

El curs Viure (aprendre i ensenyar) els drets de la infància a l’escola és un curs en línia autoformatiu i gratuït, inclòs dins el catàleg de formació del Departament. Consta de 40 hores i està estructurat en sis mòduls.

El període d’inscripció estarà obert fins el dia 18 de gener de 2019 i et pots adreçar a Maria Mur per fer la inscripció mmur@unicef.es  o telèfon 93 453 17 82 extensió 2108.

Podeu trobar més informació en el següent enllaç http://xtec.gencat.cat/ca/formacio/info-general/cercador-activitats/ i poseu aquest codi: 9000700934.

L’objectiu del curs és proporcionar formació i pautes al professorat que aposta per una educació que tingui incorporada la perspectiva dels drets de la infància de forma integral. No es tracta només d’aprendre i ensenyar els drets humans, i en particular els de la infància, sinó de viure’ls plenament i que la Convenció sobre els Drets de l’Infant sigui l’eix vertebrador i la guia del que succeeix a l’escola. És qüestió d’apropiar-se dels drets i de fer-ho en un entorn en el qual es respectin plenament. Per això és condició que tothom —petits i grans— els coneguem, tal com recull la Convenció en el seu article 42, i en aquest cas, el professorat per tal que els pugui tenir en compte en la seva pràctica docent i en la vida diària del centre.

• Data inici: 5-2-2019
  • Data de finalització:14-5-2019
Continguts 1. Els drets humans de la infància
1.1 Els drets humans