Acompanyament educatiu a la Seu d’Urgell

El passat 9 d’octubre va tenir lloc a Lleida una Trobada pedagògica per exposar diferents Projectes Educatius d’Entorn de Ponent.

Va ser una jornada estimulant on cada comarca va compartir actuacions exitoses: des d’implicar els alumnes de la UEC en la millora dels patis de l’escola, mercats del llibre, fires d’entitats, dinamització dels patis per part de membres d’un taller ocupacional, facilitar la participació de les famílies fins a l’impuls de l’educació artística.

L’Elisabet Valls, tècnica d’educació de l’ajuntament de La Seu d’Urgell i la Núria Salvadó, assessora LIC de l’Alt Urgell i la Cerdanya lleidatana van exposar la iniciativa d’estudi assistit “Acompanyament Educatiu” emmarcat dins del Pla Educatiu d’Entorn de La Seu. Gràcies a l’actuació conjunta de La Seu Solidària, Càritas, l’ajuntament i els Serveis Educatius però sobretot als voluntaris i voluntàries, els alumnes de les escoles d’educació primària de la ciutat gaudeixen dels beneficis d’aquesta iniciativa. Durant les sessions setmanals, els nens i nenes tenen ajuda per fer els deures, organitzar-se, practicar estratègies d’estudi i establir un vincle especial amb totes aquelles persones que, amb la seva generositat i compromís, demostren la seva creença en la importància de fer xarxa social en suport de l’educació.

La iniciativa va ser molt ben valorada per tots els assistents i des d’aquí, traslladem les felicitacions a totes les persones implicades en aquest projecte.

Si vols més informació sobre aquest voluntariat, et pots posar en contacte amb qualsevol de les quatre entitats implicades:

• Càritas: 973360815
  • La Seu solidària: laseusolidaria@gmail.com