XXIII Jornades Internacionals d’Història de l’Educació

Durant els dies 25, 26 i 27 d’octubre de 2018 es reaitzarà a la Universitat de Lleida  les XXIII Jornades Internacionals d’Història de l’Educació: “Educació i Desenvolupament rural als segles XIX-XX”.

Les Jornades,  convocades per la Societat d’Història de l’Educació dels Països de Llengua Catalana  i la Coordinació d’Estudis i Innovació de l’Escola Rural (CEIER) de la UdL tindran uncaràcter internacional i s’estructuraran en els següents eixos:

1.  La funció social i cultural de l’escola primària i la formació bàsica en els petits municipis: escoles, mestres, grups de renovació pedagògica, paper dels municipis, etc
  2. La formació tècnica i professional i l’educació superior en el desenvolupament i el progrés del món rural a l’època contemporània.
  3. El cooperativisme i el sindicalisme agrari i les propostes socioeducatives no formals : centres culturals, revistes, cursos, etc
Així mateix, es dedicarà un quart eix més enllà de la temàtica general de les Jornades a la recerca i docència en Història de l’Educació.