
El pròxim dimarts 11 de febrer se celebra el dia de la Internet Segura. Des de l’Institut Nacional de Tecnologies Educatives i Formació del Professorat (INTEF) han creat el següent taller per l’alumnat de 4t de primària, cicle superior E.P. i d’E.S.O.
- Títol: “Piensa, conecta y elige tu camino en Internet”
- Dia: dimarts 11 de febrer
- Hora: de 10.30 h a 11.00 h
- Lloc: streaming online des de la següent web: https://www.incibe.es/eventos/sid
- Edat orientativa: A partir de 4t d’educació primària i E.S.O.
Es tracta d’un taller per treballar amb l’alumnat la presa de decisions intel·ligents davant del ciberassetjament, els continguts perjudicials o els reptes virals.
No és necessari inscriure’s prèviament, només cal connectar-se a la web https://www.incibe.es/eventos/sid en el moment del taller.
Per a més informació sobre com accedir al taller, interactuar amb les votacions, o bé per descarregar la fitxa didàctica complementària (que es pot utilitzar a l’aula després del taller), accediu a la mateixa web.
Aquell dia també trobareu activitats que es podran seguir en streaming des de la mateixa web també.


