Ja teniu publicades les activitats del Pla de Formació de zona per al segon torn. Les inscripcions són del 7 al 15 de gener.
La consulta d’assignacions estarà disponible a partir del 16 de gener.
Les activitats del Pla de Formació de Zona de l’Alt Urgell del segon torn les podeu consultar en aquest enllaç i, més detingudament, clicant sobre cadascuna.


Trobareu tota l’oferta del Departament d’Educació a la secció de Formació de la XTEC. A través del Cercador d’activitats es pot accedir a la informació relacionada i la inscripció de les activitats.
Instruccions:
- Cerca l’activitat que t’interessa: per codi o, si és del nostre PFZ pots filtrar per CRP i buscar “L’Alt Urgell. La Seu d’Urgell”
- Algunes inscripcions estan limitades a centre,
- Si apareix aquest
símbol davant el codi de l’activitat pots inscriure’t.
Recordeu que:
- Caldrà fer la inscripció amb el vostre correu corporatiu XTEC. Si teniu alguna dificultat podeu consultar l’apartat Gestió d’usuaris: http://xtec.gencat.cat/ca/at_usuari/gestio/
- Per obtenir el certificat de la formació realitzada cal l’assistència mínima a un 80% de les hores i l’avaluació positiva de totes les tasques encomanades amb relació a l’aprofitament.
- Una persona en situació de baixa per Incapacitat Temporal no pot assistir a una activitat formativa organitzada pel Departament d’Educació. Article 175 de la ‘Texto Refundido de la Ley General de la Seguridad Social’ (TRLGSS).



