La veu dels centres: Jornada d’intercanvi d’experiències intergeneracionals

Aquest mes el programa de la veu dels centres ha estat dedicat a les activitats intergeneracionals que es fan a l’escola Mn. Albert Vives de la Seu d’Urgell i l’Institut escola d’Oliana i a la Jornada d’intercanvi d’experiències intergeneracionals que ha organitzat l’ICE de la Universitat de Lleida sobre aquest tema.

A la gravació intervenen Joan Tahul, de l’ICE UdL; Fidel Molina, Catedràtic de Sociologia de la Universitat de Lleida; Maria Olivares, docent de l’Escola Mn. Albert Vives; Marta Michans, docent de l’IE d’Oliana i Lola Cuní, usuària del centre de dia de la Fundació Sant Hospital.

Podeu escoltar l’emissió a l’espai de la “Veu dels centres” de RàdioSeu: https://alacarta.radioseu.cat/programs/laveudelscentres/radioseu_podcast_17251

També es pot veure la gravació de les jornades en què han intervingut les companyes dels dos centres de la comarca.: https://www.youtube.com/watch?v=ba5Fo_dVLw0

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut