Premiats del Concurs WhatsApp relats, Alt Pirineu i Aran i Andorra 2024

Les institucions i entitats organitzadores del VIII Concurs WhatsApp Relats per a alumnes de 4t d’ESO i nivells equivalents de l’Alt Pirineu, Aran i Andorra, fan públic el veredicte del jurat del certamen, amb els premis corresponents.
Al concurs hi han participat 810 alumnes de 17 centres educatius de l’Alt Pirineu, Aran i Andorra, cadascun dels quals amb un relat d’un màxim de 100 paraules sota l’enunciat “Si us plau, diga’m que sí”.

Un comitè avaluador, integrat per tècnics pedagògics del Ministeri d’Educació del Govern d’Andorra, del Centre de Recursos de l’Alt Urgell i de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, van fer inicialment una selecció de 100 relats, els quals van passar a la consideració del jurat, que va estar format per Isidre Domenjó, Iñaki Rubio, Mariona Bessa, Íngrid Colilles, Júlia Fernández, Manel Figuera, David Gálvez, Montse Milan, Enric Quílez i Inés Sánchez. El jurat va escollir 10 finalistes i, entre aquests, va triar un primer, un segon i un tercer premi.

Alumnat que ha estat premiat:


El lliurament de premis es farà els pròxims dies als centres d’ensenyament dels alumnes que han estat guardonats. El primer premi consisteix en una tauleta electrònica; el segon, en un rellotge intel·ligent; i el tercer, en una motxilla per a ordinador. Els set finalistes restants rebran cadascun d’ells un joc d’auriculars sense fils.

El concurs ha estat organitzat pel Ministeri d’Educació i Ensenyament Superior del Govern d’Andorra, el Servei Educatiu Alt Urgell del Departament d’Educació de la Generalitat, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell, l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA) i l’Associació Llibre del Pirineu.

Gaudiu amb la lectura dels Microrelats guanyadors:

 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut