Jornada Programa- XII Jornada de robòtica educativa

El divendres, dia 22 de maig de 2020 se celebra la dotzena edició de la Jornada Programa, dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educatives.

Aquest any, a causa de les circumstàncies actuals, serà una edició completament virtual i amb un horari únicament de matí,.La Jornada es pot seguir per streaming sense necessitat d’inscripció prèvia en els següents canals: Track 1 – Track 2 – Track 3. La benvinguda, les xerrades i la taula rodona es poden seguir en tots tres canals, mentre que per les ponències cal triar el track corresponent.

Aquesta trobada està especialment adreçada als docents de primària i de secundària interessats en l’ús de la programació i la robòtica en els seus entorns d’aula, però també està oberta a altres professionals interessats en la temàtica. Tanmateix, des de fa uns anys, també hi participen alumnes, acompanyats pels seus professors, en la mostra de treballs realitzats per l’alumnat.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut