X(p)rimenta 2024! Concurs Escolar de Vídeos Científics en català

L’alumnat de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius poden presentar els vídeos d’experiments científics en català al XIV Concurs Escolar de Vídeos Científics en Català X(p)rimenta 2024 organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC). Aquesta convocatòria s’adreça a alumnes i a docents que vulguin fer un experiment científic i enregistrar-lo en vídeo, amb dos objectius:

• Divulgar un principi científic o tecnològic vinculat al currículum dels ensenyaments de primària, secundària, batxillerat o cicles formatius.
  • Aprendre a usar les bases del llenguatge audiovisual.

DATES CLAU:

• 15 d’abril de 2024: data límit per enviar els vídeos.
  • Del 3 al 10 de maig de 2024: publicació dels finalistes.
  • 28 de maig de 2024: acte de lliurament de premis i guardons.

MÉS INFORMACIÓ: https://www.recercaenaccio.cat/sala-de-premsa/noticies/oberta-la-inscripcio-al-concurs-escolar-de-videos-cientifics-en-catala-xprimenta-2024/