Escacs a l’escola

S’obre el període d’inscripció a la nova oferta formativa sobre escacs a l’escola organitzada pel Servei de Currículum d’Infantil i Primària, que impartirà en Xavier Muñoz.

Escacs a l’escola 1, taller adreçat a professorat que participa en el projecte Escacs a l’escola a educació primària i d’educació secundària obligatòria. Mestres que s’inicien en el joc dels escacs o bé que volen aplicar-lo en un nivell inicial.

Podeu trobar més informació de l’activitat i l’accés a la inscripció en el següent enllaç.

Més escacs, taller de consolidació i intercanvi d’experiències sobre l’aplicació de l’activitat del joc d’escacs a l’alumnat d’educació primària i secundària obligatòria, dins l’horari escolar, un cop completat els cursos d’Escacs a l’escola.