Conferència: El nostre planeta, el nostre compromís

Núria Burgada, mestra i compromesa amb el medi ambient ens fa passar una meravellosa estona parlant de la nostra relació amb el planeta. Ja sigui a l’altra punta del món, o bé, a la porta de casa. La Núria ens explica quines haurien de ser les nostres actituds de respecte i compromís amb la natura. Tinguem 6 o 99 anys. Practiquem o no esport.

Aquesta xerrada s’emmarca dins de les accions de la Xarxa d’escoles del parc natural del Cap de Creus i ens prepara per a la primera edició escolar del Correcull a l’Alt Empordà.

La xerrada ha estat seguida per les 13 escoles de la zona del PN del Cap de Creus. Han estat 55 aules connectades amb més de 800 alumnes escoltant les seves paraules. Val a dir que l’alumnat ha fet un munt de preguntes.

Agrair la implicació de tots plegats per tirar endavant aquesta primera edició del Correcull i molt especialment al professorat d’educació física que ho està fent possible.

CLICAR  LA IMATGE PER VISUALITZAR LA CONFERÈNCIA