Àmbit social

TREBALLADORES SOCIALS:

Identificació, avaluació i seguiment de les necessitats educatives de l’alumnat vinculades a l’entorn social i familiar

Assessorament i informació als centres educatius sobre la identificació d’alumnat amb necessitats educatives amb risc social i col·laboració en la planificació d’actuacions que afavoreixin en aquests un correcte desenvolupament i aprenentatge en els contextos escolar i social.

Informació i assessorament a les famílies en relació amb l’atenció dels seus fills/es i sobre serveis i recursos existents en els diferents moments de l’escolarització.

Coordinació i col·laboració amb els serveis institucions de la zona per donar resposta coherent a les necessitats educatives de l’alumnat des d’un punt de vista integral.

HORARI DEL SERVEI:

Atenció directa als centres educatius:

de 9.00 h a 14.00 h de dilluns a divendres

Atenció al públic al Servei Educatiu:

dimarts i dimecres de 15.00 h a 18.00 h.

Telèfon: 972511814
Correu electrònic EAP: