Pilar Arnaiz, Ma Rosa Farrés i Jaume Canyet. (ELIC SEAE)

 

https://docs.google.com/presentation/d/1CM0EzK5agl27gw1APRMc_YPRSuCOUzogS_gVZAfa5Tk/editamb/dialoguem-amb-recull/_draft_post/Saben_lleguir-b.png

Data: 26/04/2012

Ponència: El procés lector

Per respondre a la pregunta. Saben llegir els nostres alumnes?
(Adjunt: Les estratègies lectores)

En el moment de l’aprenentatge, cal que les diferents accions que fa el lector expert d’una forma més o menys inconscient i automàtica, les porti a terme d’una manera explícita per ensenyar l’alumnat i que li serveixin de model.

– D’aquesta manera ajuda l’alumne perquè les pugui aplicar, primer amb tot el grup i de manera més o menys pautada. Després passant a reflexionar-hi amb l’ajuda de l’adult. I, finalment, realitzant-les de forma autònoma.