Tancament de centres -Comunicat 6-

Benvolguda directora, Benvolgut director,

Des del Departament d’Educació seguim treballant per tal de donar resposta a aquesta situació d’emergència que estem vivint.

A partir d’avui l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’edifici de la Generalitat a Girona està tancada. No hi ha ningú del Departament d’Educació a la quarta planta ja que s’ha optat per la modalitat de teletreball dins el pla de contingència que s’ha anat preparant. Es poden fer tots els tràmits telemàticament .Com ja se us va dir, qualsevol incidència s’ha de vehicular a través de l’inspector/a del vostre centre, que la traslladarà segons convingui. En el cas dels Serveis Educatius ho fareu a través del vostre Coordinador. No dubteu a fer qualsevol consulta.

Avui estrenem el nou Portal de Centres, tal com s’havia previst. Esperem que ens sigui encara més útil en aquesta situació d’emergència. Hi trobareu tota la informació al dia.

Com ja potser sabeu hi ha hagut un acord al respecte de les beques menjador amb La Caixa. Funcionarà pel sistema de targeta-moneder i cada alumne becat hi tindrà el cost previst pels dies que no hi hagi escolarització aquests quinze dies. Estem acabant de concretar la forma de vehicular-ho. Quan el procediment estigui acordat se us comunicarà.

Recordem que des de la publicació al BOE de la declaració de l’Estat d’Alarma els terminis administratius han quedat paralitzats i per tant no us n’heu de preocupar. Qualsevol nova informació al respecte se us comunicarà, al marge que sempre teniu el referent del Portal de Centres. No oblideu estar pendents del correu electrònic del centre. Al Portal de Centres hi fa referència:

També us volem tranquil·litzar pel que fa al pagament de nòmines, no hi haurà cap problema.

Torno a reiterar el nostre agraïment per la vostra col·laboració, la vostra bona feina, la predisposició i comprensió en aquesta situació en què ens trobem. Entre tots ho farem tot i ens en sortirem.

Ben cordialment,