Butlletí informatiu ST Educació a Girona (setembre / desembre)

Butlletí informatiu ST Educació a Girona

Setembre 2020

Oferta telemàtica de cursos de l’EOI de Girona: Llengua instrumental Speak Easy C1 i Llengua instrumental Speak Easy B1 2020-2021.
Oferta formativa de l’ICE de la UdG.
Propers inicis de cursos de postgraus i especialització de la UdG adreçat a mestres.

I a més, trobareu el llistat de totes les activitats de formació permanent reconegudes pel Departament a l’apartat de Formació del web de la XTEC.

Setembre 2020 (2)

· Conferència inaugural curs 2020-21: “La fal·làcia de la “nova normalitat”. Trànsit des de la supervivència cap a la resiliència dels/de les docents”. A càrrec de Jordi Frau, cap de servei d’emergències psicològiques de Dipsalut. Disponible fins el 21 d’octubre de 2020.

· Jornades Càtedra renovació pedagògica. els dies 2 i 3 d’octubre al Centre de Cultura i Natura de Can Trona, a la Vall d’en Bas. Inscripcions fins el proper 25 de setembre omplint aquest formulari Organitza la Càtedra de Renovació Pedagògica de la Universitat de Girona i l’Ajuntament de la Vall d’en Bas.

· Formació adreçada a Professionals de l’Educació: Postgrau en Transformació Educativa: Coaching Docent i Metodologies amb Enfocament Globalitzat. Organitza la Fundació Universitat de Girona. Per dubtes us podeu adreçar a la Blanca Cercas (Tel. 617697997)

· Cicle de conferències i seminaris virtuals: Canvien els temps, canvia el professorat. El professorat i el desenvolupament professional dels docents com a protagonistes del canvi.Organitza el Palau Macaya de la Fundació La Caixa.

Octubre 2020

El repositori digital del Departament d’Educació és una eina que té com a objectiu recollir, preservar, difondre i garantir l’accés obert a les publicacions que són fruit del treball de la institució, per conservar-ne el coneixement i la memòria corporativa. El RDE està gestionat per la Biblioteca del Departament.

Actes de l’Any Pallach, entre els dies 14 i 26 d’octubre de 2020, a Torroella de Montgrí

Premiats i escoles. Xerrades inspiradores amb joves referents.
Fundació Princesa de Girona

• Premi EAPC Luciana Calvo per treballs de recerca de secundària i batxillerat sobre llengua, sociolingüística, política lingüística i drets lingüístics. Forma part dels Premis de Recerca Jove i la convocatòria 2020 acaba de ser publicada, el termini per presentar els treballs finalitza el 10 de novembre.

• Amb motiu del 15è aniversari de”.cat”, s’ha elaborat una exposició itinerant pel territori (actualment està exposada a l’Espai Santa Caterina des del 15-10 fins al 30-11), a aquesta exposició l’acompanyen activitats per alumnes, a Girona està relacionada amb el Ciberassetjament i pensada per a alumnes de 3r i 4rt d’ESO en format virtual i durada de 50 minuts. Els instituts que vulguin portar a terme aquesta activitat a les seves aules, caldrà que contactin al mail: radroher@fundacio.cat.

Novembre 2020

Desembre 2020