Des de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI) hem desenvolupat “Mite o Ciència?”, un escape room virtual de divulgació científica inspirat en pel·lícules que apropa la recerca biomèdica a l’alumnat d’una manera dinàmica i participativa. Després de tres anys, ja l’han utilitzat més de 60 grups classe de centres de tot Catalunya.
A través de reptes, preguntes de “mite o ciència” i vídeos protagonitzats per personal investigador, els participants descobreixen exemples reals d’investigacions sobre salut mentre desenvolupen el pensament crític davant la desinformació científica.

Us animem a accedir-hi aquí: https://idibgi.org/miteociencia
Esperem que us pugui ser útil com a activitat complementària per treballar la ciència, la salut i l’esperit crític a l’aula.
Moltes gràcies per la vostra tasca educativa i molt bon final de curs!


