Proves Cangur 2020

La Comissió Cangur fa públic que, si l’activitat als centres escolars ho permet,  la prova Cangur 2020 es realitzarà

• el dimarts, dia 28 d’abril
  • per a tots els nivells en el propi centre
  • en l’horari que l’organització de cada centre estimi més convenient (preferentment al matí)
  • Material per a la prova.
    • Pel que fa a la prova de  4rt d’ESO, de 1r i 2n de Batxillerat i cicles formatius, s’havia informat que una empresa de missatgeria portaria el material per a la prova a cada centre com a més tard el dia 17 de març. Ha semblat oportú paralizar aquesta tramesa i, si el Cangur es pot fer en la data indicada, el material es rebrà als centres la setmana de Sant Jordi.
    • Per als altres nivells els enunciats i fulls de resposta es podran descarregar de l’àrea de centre a partir del divendres dia 24 d’abril.
  • Indicació per al dia de la prova. Atenent a la fle xibilitat que es proposa per a l’horari de la prova demanem que, per tal de preservar-ne la integritat general, es recullin els enunciats i no es retornin a l’alumnat ni es treballin a l’aula fins el dia següent a la realització de la prova.
  • Retorn dels fulls de respostes. Un cop finalitzada la prova caldrà que cada centre porti els fulls de respostes, tal com indiquen les instruccions que teniu més avall al CRP al qual el centre està adscrit, naturalment amb una adaptació del termni. Es demanarà que, de totes passades, es porti el mateix dia 28 a la tarda o el dia 29 d’abril. La llista de participants s’haurà d’enviar el dia 30 com a més tard.