Projecte “Saltem a corda”

Saltem a Corda? és un projecte que pretén proporcionar a l’alumnat i als centres cançons per saltar a corda. Parteix de la idea de Lola Casas i està elaborat amb textos creats per ella, la transcripció de partitures de Xavier Rodon, les il·lustracions de Rubén Bravo, les veus de Matías, Ana, María, Aitana, Iván i Aina (alumnes de Primària de l’Escola Camí del Mig i l’Escola Pia Santa Anna, de Mataró) i l’edició de so de Rosa Maria Vidal.

Aquí podeu accedir a la Presentació del Projecte i al Document sencer.

A continuació trobareu, a sota de cada il·lustració, l’enllaç al document amb el material (text, il·lustració, partitura i codi QR de l’àudio) de cada una de les 10 cançons per saltar a corda, amb poemes de la mateixa autora, i l’enllaç directe als àudios de 8 d’elles (les altres dues estan pensades per a ser recitades). També trobareu unes orientacions pedagògiques que relacionen aquesta proposta amb el que s’exposa al currículum.

Desitgem que gaudiu molt saltant a corda!